Bez kategorii

Początek

LB_NEWS_Start_5

Dzisiaj Mały Lisek poszedł pierwszy raz do żłobka. Wróciłam sama do domu i zdałam sobie sprawę, że nie mam co ze sobą zrobić. 13 miesięcy spędziliśmy razem. Czasem było ciężko, czasem smutno, ale  przez  większość  tego  czasu  było  radośnie,  odkrywczo i inspirująco. Teraz jest tak pusto w domu bez tego małego ciekawskiego stworka. Dobrze, że wracam do pracy.

Postanowiłam założyć tego bloga żeby nie zapomnieć tego wszystkiego, co przez ten rok robiliśmy razem, ani tego co jeszcze razem stworzymy. Mały Lisek  jest  inspiracją  i  głównym  powodem,  dla  którego  stworzyłam (razem z Dużym Lisem – buziaczki;-))  wszystkie  bajki,  kolorowanki, zabawy  i  inne treści,     które     będę     umieszczać     tu     na     blogu.     Czasem   czerpałam  z nieprzebranego źródła jakim jest internet, ale w większości były to moje własne pomysły oraz radosna twórczość Dużego Lisa.

Chciałam się tym z Wami podzielić, aby każdy rodzic mógł pobrać z tej strony, dla swoich dzieci, co tylko będzie mu się podobało – e-booki, gotowe do druku kolorowanki i pomysły.

Zapraszam.

Skomentuj

