Inspiracje

Dekoracje na roczek

LB_NEWS_Roczek

Dzisiaj pokażę Wam dekoracje, które przygotowałam na imprezę roczkową Małego Liska. Pokoju na przyjęcie użyczyła nam babcia Małego Liska, którą z tego miejsca serdecznie pozdrawiamy.

Najpierw oczywiście zrobiłam rozeznanie w internecie w poszukiwaniu inspiracji. Rozważyłam zrobienie girlandy z balonów. Nawet obejrzałam kilka tutoriali na youtube’ie.   Ostatecznie   jednak   uznałam,   że   balony   nie   spełniają   moich   oczekiwań. W moim odczuciu bardzo trudno zrobić z nich ładną dekorację, dlatego znalazłam  alternatywę  –  papierowe  pompony.  Wykonanie  pomponów  jest  bardzo  łatwe i wyglądają naprawdę dobrze.

Dodałam   jeszcze   kilka   łańcuchów   –   dwa   z   kółek   (było   duuużo   wycinania) i jeden z bodziaków wyciętych z papieru. Wyciętych kółek starczyłoby mi jeszcze na kilka łańcuchów, ale nie chciałam przeładować pokoju za dużą ilością ozdób.

Dodatkowo   Miś   Jacek,   który   został   honorowym   gościem   i   drobne   detale,   jak    serwetki i słomki, dopełniły dzieła.

Jeżeli chodzi o paletę barw to ze względu na płeć Małego Liska odcienie niebieskiego wydały się oczywiste, dla ożywienia tego zestawu kolorystycznego dodałam zielony. Moim zdaniem wyszło bardzo ładnie. Zresztą oceńcie sami.

Jeśli się podobało to śpieszę donieść, że niedługo w dziale DIY umieszczę tutoriale, jak zrobić łańcuchy i pompony.  Nie będzie to żadne objawienie, ale ja sama szukałam takich informacji, więc może ktoś skorzysta.

Jedna myśl na temat “Dekoracje na roczek

Skomentuj

