Bez kategorii · Inspiracje

Rodzinny plakat

LB_NEWS_łapka

Kilka miesięcy temu wynajęliśmy mieszkanie. Mieszkanie piękne i w centrum miasta. Czuliśmy jednak, że musimy w nim zaznaczyć swój akcent, żeby czuć się jak u siebie. Ponieważ właścicielka przy przekazaniu mieszkania pozwoliła na wbijanie gwoździ, postanowiliśmy z tego prawa skorzystać.

Jako, że Duży Lis jest artystą grafikiem, męczyłam go żeby zaprojektował jakieś plakaty. Skoro przecież mam grafika w domu to po co wydawać miliony na cudze plakaty, jak mogę wydać kilka złotych na wydruk. Duży Lis miał jednak dużo zleceń i zlecenia bezpłatne od żony spadły na sam koniec kolejki. Puste ściany mnie męczyły i wtedy przypomniało mi się, że mamy drzewo z odciskami palców naszych gości weselnych. To było już coś, ale jednak za mało i wtedy wpadł mi do głowy pomysł, że możemy stworzyć plakat z naszymi odciśniętymi rękami. Szukałam inspiracji w internecie (dzień jak co dzień), ale ostatecznie sama wymyśliłam, jak to ma wyglądać. Być może, a nawet całkiem prawdopodobne, że ktoś już coś takiego stworzył. W każdym razie ja nie widziałam i z dumą prezentuję nasz rodzinny plakat. Teraz mamy piękną ścianę. Bardzo naszą.

IMG_8200.JPG

P.S. Odciśnięta łapka Małego Lisa oprawiona w ramkę świetnie sprawdza się jako prezent dla dziadków.

Skomentuj

